تعمیرات سخت افزاری

15 مشکل رایج در تعمیرات آیفون SE

گوشی آیفون SE شما دچار مشکل شده است؟ به دنبال تعمیرات آیفون SE هستید؟ به جای درستی آمده اید! اینجا هر آنچه را که برای تعمیر گوشی آیفون SE خود می خواهید، می توانید پیدا کنید.
شرکت این موبایل آمادگی خود را برای تعمیر حرفه ای گوشی های آیفون شما اعلام می کند و همچنین در جهت راهنمایی و کمک هر چه بیشتر به شما مجموعه آموزش های زیر را آماده کرده است؛ آموزش هایی که به بررسی مشکلات رایج در تعمیرات آیفون SE و ارائه راه حل تعمیراتی جهت حل آن مشکلات می پردازند.

مشخصات گوشی آیفون SE

آیفون SE در 31 مارس 2016 عرضه شد که به نوعی مشابه آیفون 5S با مشخصات بهبود یافته آیفون 6S می باشد. صفحه نمایش کوچک 4 اینچی، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر 4K، دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی، نبود قابلیت 3D Touch، وجود تاچ آیدی بر روی دکمه هوم از مشخصات اصلی گوشی آیفون SE به شمار می آیند.
اگر بخواهید که روش تشخیص گوشی آیفون SE را از دیگر مدل های آیفون بدانید کافیست که عبارت “SE” نوشته شده در پشت قاب گوشی یا شماره مدل های A1662 و A1723 را چک کنید تا مطمئن شوید که گوشی در دست شما آیفون SE است.
طلایی، نقره ای، رز گلد و مشکی-خاکستری(space gray) رنگبندی های فوق العاده زیبایی هستند که برای گوشی آیفون SE در نظر گرفته شده اند با این هدف که پاسخگوی سلایق متنوع کاربران آیفون SE باشند.

مشخصات گوشی آیفون SE

تعمیرات رایج در گوشی های آیفون SE

داشتن آموزش های حرفه ای و گام به گام می تواند شما را به سمت اهدافی که دارید بهتر و سریع تر هدایت کند. ما برای شما مجموعه تعمیراتی زیر را آماده کرده ایم تا چگونگی تعمیر آیفون SE را بیاموزید و مانند حرفه ای ها بتوانید مشکلات را یافته و به راحتی و در مدت زمان کوتاه آن ایرادات را رفع کنید.

  1. تعویض باتری آیفون SE
  2. تعویض دوربین عقب آیفون SE
  3. تعویض صفحه نمایش آیفون SE
  4. تعویض تاچ و ال سی دی آیفون SE
  5. تعویض کانکتور شارژ آیفون SE
  6. تعویض دکمه هوم آیفون SE
  7. تعویض دوربین جلو و سنسور مجاورت آیفون SE
  8. تعویض ویبراتور آیفون SE
  9. تعویض اسپیکر مکالمه آیفون SE
  10. تعویض بلندگو آیفون SE
  11. تعویض مادربرد آیفون SE
  12. تعویض فلت کلید پاور، ولوم و ویبراتور آیفون SE
  13. تعویض خشاب سیم کارت آیفون SE
  14. تعویض آنتن وای فای آیفون SE
  15. تعویض دکمه ولوم و دکمه سوییچ ویبره آیفون SE
تعمیرات آیفون SE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا