آموزش نقشه خوانی

نرم افزار رایگان مشابه ZXW و WUXINJI با کارایی بسیار بالا | Phoneboard

اگر تا کنون با دانگل ZXW یا WUXINJI و یا دانگل های مشابه کار کرده باشید، از مزیت های استفاده از آن اطلاع دارید. راحتی مسیریابی با این دانگلها و صرفه جویی در وقت این دانگلها را به ابزاری سودمند در تعمیرات سخت افزاری موبایل تبدیل کرده است. اما عیب این دانگلها پولی بودن آنهاست. بدتر از آن اینکه به ازای مبلغی که برای آنها پرداخت می کنید، فقط یک سال حق استفاده از فایلهای آنها را دارید. تا کنون نرم افزارهایی مثل PADS هم به صورت رایگان در دسترس بود که سختی کار و بدقلقی آنها و در دسترس نبودن فایلهای مدلهای جدید از معایب آنها بود. اما به تازگی یک وبسایت (phoneboard.co) نرم افزاری را منتشر کرده که علاوه بر رایگان بودن، کارکرد بسیار راحتی دارد و مدلهای متنوعی را هم ساپورت می کند و شما را از خرید دانگل ZXW یا مشابه آن بی نیاز می کند.

شما می توانید این نرم افزار سودمند را از لینک زیر دریافت کنید:

لینک دانلود نسخه ویندوز

لینک دانلود نسخه لینوکس

لینک دانلود نسخه مک

برای دیگر امکاناتی که در دانگلهای ZXW یا WUXINJI موجود است مانند نقشه ها و مقادیر اهم چک می توانید از سایت YEKTATEL.COM استفاده کنید.

فایلهای سایت یکتاتل دائمی بوده و با یک بار خرید برای همیشه از آن شما خواهد بود. علاوه بر این شماتیکها حاوی توضیحات تعمیراتی به زبان فارسی است. در ضمن شما می توانید فایلهای شماتیک آیفون و مقادیر اهم چک را با 30 درصد تخفیف از فروشگاه inmobile خریداری کنید.

لینک خرید فایلهای شماتیک پلاس آیفون

لینک خرید فایلهای اهم چک

نرم افزار نقشه خوانی (مسیر یابی) جدید مشابه ZXW

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. سلام من دانلود کردم نرم افزارو مدلای سامسونگ شو کامل نداره فقط تا s9 داره مدلای سری j یا a سامسونگ نداره
    ممنون میشم راهنمایی کنید ججوری دریافت کنیم بقیه مدل ها رو

  2. با سلام
    لطفا توضیح دهید که چطور در برنامه فون برد میشه شماتیک یا نقشه و یا پی دی اف اضافه کرد

    و اینکه من برنامه یکتاتل رو نصب کردمه و زمان اجرا میگه نام و پسورد رو وارد کنید لطفا راهنمایی کنید که چه نام و پسوردی رو وارد کنم

    1. سلام. در برنامه Phoneboard امکان اضافه کردن فایل وجود ندارد و هر نسخه فقط امکان نمایش فایلهایی را دارد که در لیست آن مشخص شده است. برای ورود به برنامه یکتاتل ابتدا در سایت یکتاتل ثبت نام کنید و با همان ایمیل و پسورد وارد برنامه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا