آموزش نقشه خوانی
موضوعات داغ

معرفی سایت inmobile و آموزش استفاده از بخش “آی سی یاب”


سایت inmobile از سه بخش وبلاگ، فروشگاه و آی سی یاب تشکیل شده است که اصلی ترین آنها، بخش “آی سی یاب” است. مهمترین کارهایی که با استفاده از این بخش می توان انجام داد، عبارتند از:

1-         شناسایی آی سی های موجود روی مادربرد گوشی های موبایل

2-         پیدا کردن آی سی های مورد نیاز از روی مادربردهای خراب و داغی

3-         پیدا کردن آی سی های مشابه

4-         پیدا کردن آی سی های مربوط به یک ایراد خاص (عیب یابی سریع)

5-         پیدا کردن مکان و جهت آی سی ها روی مادربرد


برای استفاده از بخش ” آی سی یاب” سایت inmobile ابتدا باید ثبت نام کنید

در موقع ثبت نام به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- پست الکترونیک : ایمیل خود را بدون www وارد کنید. مانند : inmobile@gmail.com . توجه داشته باشید صفحه کلید شما باید انگلیسی باشد تا بتوانید تایپ کنید.

2- نام و نام خانوادگی : نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

3-  نام کاربری : برای نام کاربری دقت کنید که کیبرد شما انگلیسی باشد و فقط از حروف و اعداد انگلیسی استفاده کنید. کاراکترهای دیگر مورد قبول نیست و باعث می شود نتوانید ثبت نام را به درستی انجام دهید.

4- موبایل : شماره موبایل خود را در این قسمت به صورت کامل وارد کنید. این شماره در مواقعی مانند فراموشی نام کاربری و کلمه عبور و …، برای اهراز هویت شما لازم خواهد شد.

5- رمز عبور : پسورد خود را که حداقل 6 کاراکتر داشته باشد، وارد نمایید. این کاراکترها می تواند شامل حروف انگلیسی، اعداد یا کاراکترهای خاص باشد

6- تکرار رمز عبور : مجددا پسورد را وارد نمایید.


بعد از ثبت نام لازم است که اعتبار بخرید. به منوی خرید اعتبار  وارد شوید و یکی از پکیج های شارژ را انتخاب نمایید. تمامی پکیج ها از نظر امکانات یکسان هستند و فقط در زمان دسترسی به بخش آی سی یاب تفاوت دارند. پس از انتخاب پکیج، با زدن کلید پرداخت وارد درگاه بانکی می شوید. پس از اتمام فرآیند خرید و برگشت به سایت، حساب شما به صورت اتوماتیک به میزان پکیجی که خریده اید شارژ خواهد شد. مقدار اعتبار شما همواره در گوشه سمت چپِ بالای سایت قابل مشاهده است.


برای آموزش استفاده کامل و بهتر از بخش “آی سی یاب” حتما کلیپ آموزشی زیر را تا انتها تماشا کنید. 


‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام .خدمت تیم قوی inmobile# کلیپهای آموزش مهندس واثقی رو هر شش قسمت رو دیدم / واقعا دست و پنجتون درد نکنه.خیلی قسنگ و علمی و ساده آموزش میدین..اگه ممکنه یه کلیپ درست کنین کلا از روی نقشه شماتیک توضیح بدین تا بیشتر در نقشه خوانی قویتر بشیم..ممنون از لطفتون .جناب مهندس واثقی

  2. سلام وقت بخیر
    بنظرم اگر جایی در نرم افزار به سولوشن وایراداتی که تکنسین ها پیدا میکنن اختصاص بدید خیلی برای بقیه مشکل گشا باشد .و اینکه اگر گوشی در نرم افزار نباشد به شما اطلاع رسانی شود .ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا