تعمیرات سخت افزاری

20 تعمیر رایج در تعمیرات آیفون 6 پلاس

شاید یافتن آموزش های رایگان و تخصصی در رابطه با تعمیرات آیفون 6 پلاس دغدغه شما تعمیرکاران آیفون باشد. شرکت این موبایل در راستای پاسخ به دغدغه های شما همکاران، مجموعه ای را تحت عنوان آموزش تعمیرات گوشیهای آیفون ایجاد کرده است و البته که آموزش تعمیرات آیفون 6 پلاس نیز بخشی از مجموعه خواهد بود. لیست زیر 20 نمونه از تعمیرات رایج در تعمیرات گوشیهای آیفون 6 پلاس را نشان می دهد. هر مورد از این لیست یک آموزش است؛ آموزشی که نحوه جداسازی و تعویض بخش یا بخش هایی از گوشی آیفون 6 پلاس را نشان می دهد تا در صورت معیوب بودن آن بخش یا بخش ها، بتوانید قطعات معیوب را تعویض کرده و در نتیجه گوشی آیفون 6 پلاس خود را تعمیر کنید.

آیفون 6 پلاس را بیشتر بشناسیم!

در 9 سپتامبر سال 2014، از نسل هشتم گوشی های هوشمند ساخت اپل با عنوان آیفون 6 پلاس رو نمایی شد. آیفون 6 پلاس با ارائه صفحه نمایش بزرگ تر و باتری قدرتمند لیتیومی با عمر بالا توانست در مقایسه با سری های قبلی خودی نشان دهد و خود را در لیست بهترین ها قرار دهد.

مشخصات گوشی آیفون 6 پلاس

نقره ای، طلایی و خاکستری Space Gray رنگبندی های زیبا و خیره کننده آیفون 6 پلاس هستند که تا حد زیادی می توانند پاسخگوی سلیقه های متنوع مشتریان گوشی های آیفون باشند.
آیفون 6 پلاس دارای پردازنده A8 از نوع 64 بیتی، دوربین پشت 8 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت کننده تصویر اپتیکال، دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم های با کیفیت 720 و باتری 2915 میلی آمپر ساعت می باشد.

در مورد نحوه تشخیص گوشی آیفون 6 پلاس می توان ساده ترین روش یعنی چک کردن شماره مدل های A1522 و A1524 درج شده بر روی قاب پشت گوشی را پیشنهاد کرد.

مشخصات گوشی آیفون 6 پلاس

تعمیرات رایج آیفون 6 پلاس

در این بخش، 20 نمونه از تعمیرات رایج گوشی های آیفون 6 پلاس لیست شده است. تعمیراتی که از نوع آموزش های گام به گام بوده و به صورت تفصیلی همراه با تصاویر مربوطه نوشته و گردآوری شده اند تا آموزش ها حرفه ای تر و یادگیری شما آسان تر شود. لازم به ذکر است که برای داشتن هر آموزش کافیست که بر روی آن آموزش کلیک کرده تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

  1. تعویض خشاب سیم کارت آیفون 6 پلاس
  2. تعویض دوربین عقب آیفون 6 پلاس
  3. تعویض دوربین جلو و سنسور مجاورت آیفون 6 پلاس
  4. تعویض باتری آیفون 6 پلاس
  5. تعویض دکمه هوم آیفون 6 پلاس
  6. تعویض شیلد محافظ LCD آیفون 6 پلاس
  7. تعویض فلت دکمه هوم آیفون 6 پلاس
  8. تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 6 پلاس
  9. تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6 پلاس
  10. تعویض صفحه نمایش آیفون 6 پلاس
  11. تعویض ویبراتور آیفون 6 پلاس
  12. تعویض بلندگوی گوشی آیفون 6 پلاس
  13. تعویض مادربرد آیفون 6 پلاس
  14. تعویض کانکتور شارژ، جک هدفون و آنتن GSM آیفون 6 پلاس
  15. تعویض کلید پاور آیفون 6 پلاس
  16. تعویض فلت کلید پاور، فلت میکروفون ثانویه و فلاش دوربین آیفون 6 پلاس
  17. تعویض آنتن وای فای آیفون 6 پلاس
  18. تعویض آنتن NFC آیفون 6 پلاس
  19. تعویض کلید ولوم آیفون 6 پلاس
  20. تعویض فلت کلید ولوم آیفون 6 پلاس
تعمیرات آیفون 6 پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا