تعمیرات سخت افزاری

20 تعمیر رایج در تعمیرات آیفون 6 | تعمیرات آیفون 6

شاید یافتن یک مرکز معتبر و حرفه ای برای تعمیرات گوشیهای آیفون، دغدغه حال حاضر شما باشد؛ مرکزی که با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات آیفون 6 خود بتواند گوشی شما را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تعمیر کند.
شرکت این موبایل به عنوان یکی از بهترین ها در تعمیرات اپل، علاوه بر انجام تعمیرات آیفون، مجموعه زیر را نیز به لیست تعمیرات گوشیهای آیفون خود اضافه کرده است؛ لیستی که شامل 20 نمونه از تعمیرات رایج گوشی های آیفون 6 می باشد. لازم به ذکر است که این آموزش ها گام به گام و تخصصی بوده و می تواند برای شماها چه مبتدی و چه حرفه ای مفید واقع شود.

مشخصات گوشی آیفون 6

گوشی آیفون 6 در نهم سپتامبر 2014 عرضه شد و در دسترس عموم قرار گرفت. این گوشی در مقایسه با برادر خود یعنی آیفون 6 پلاس با داشتن باتری لیتیومی 1810 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 4.7 اینچی، ظرفیت باتری کمتر و اندازه صفحه نمایش کوچکتری دارد.
علاوه بر این، پردازنده A8 از نوع 64 بیتی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی، دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی، وجود حسگر اثر انگشت / فینگرپرینت بر روی دکمه هوم و غیره از دیگر مشخصات گوشی آیفون 6 می باشند. شایان ذکر است که این گوشی در رنگبندی های طلایی، نقره ای و خاکستری (Space gray) عرضه شده و ساده ترین راه برای تشخیص گوشی آیفون 6، بررسی کدهای A1549 و A1586 بر روی قاب پشت این گوشی است.

مشخصات گوشی آیفون 6

مشکلات رایج در تعمیرات آیفون 6

داشتن شناخت کافی در رابطه با جزء به جزء ساختمان آیفون 6 نقش کلیدیی در تعمیرات آیفون 6 دارد به طوری که با وجود آن به سرعت می توانید منشأ ایراد را یافته و برای تعویض یا تعمیر آن اقدام کنید.
لیست زیر به همین منظور آماده شده است. در این لیست اغلب مشکلات رایج در تعمیرات آیفون 6 مطرح شده و برای رفع هر مشکل یک راه حل تعمیراتی ارائه داده شده است تا در نهایت، شما بتوانید قطعه یا ماژول معیوب را جدا و تعویض کنید.

  1. تعویض دوربین عقب آیفون 6
  2. تعویض باتری آیفون 6
  3. تعویض پنل جلو آیفون 6
  4. تعویض تاچ و ال سی دی / LCD آیفون 6
  5. تعویض دوربین جلو و سنسور مجاورت (Proximity) آیفون 6
  6. تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 6
  7. تعویض بلندگو گوشی آیفون 6
  8. تعویض دکمه هوم یا تاچ آیدی آیفون 6
  9. تعویض فلت دکمه هوم آیفون 6
  10. تعویض خشاب سیم کارت آیفون 6
  11. تعویض اهرم خشاب سیم کارت آیفون 6
  12.  تعویض آنتن وای فای (Wifi) آیفون 6
  13. تعویض ویبراتور آیفون 6
  14. تعویض مادربرد آیفون 6
  15. تعویض کابل اتصال / Interconnect cable آیفون 6
  16. تعویض کلید پاور آیفون6
  17. تعویض فلت کلید پاور آیفون 6
  18. تعویض کلید ولوم / دکمه های صدا آیفون 6
  19. تعویض فلت کلید ولوم آیفون 6
  20. تعویض کانکتور شارژ آیفون 6
تعمیرات آیفون 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا