تعمیرات سخت افزاری

16 مشکل رایج در تعمیرات گوشی آیفون 7 پلاس

تا حالا شده به این فکر کنید که گوشی آیفون 7 پلاس را بیشتر بشناسید طوری که بتوانید منشأ ایرادها را پیدا کرده و مانند حرفه ای ها، خودتان عملیات تعمیر گوشی آیفون 7 پلاس را انجام دهید؟
ما به این سوال پاسخ می دهیم به گونه ای که در راستای کمک و آموزش به شما، چه کسانی که تازه وارد حرفه تعمیرات اپل شده اند و یا کسانی که به تعمیرات آیفون علاقه مند هستند، مجموعه زیر یعنی آموزش تعمیرات گوشیهای آیفون 7 پلاس را آماده کرده ایم. در این آموزش ها سعی شده است که به مشکلات رایج در تعمیرات آیفون که در این جا گوشی آیفون 7 پلاس است پرداخته شود. این آموزش ها نحوه جداسازی صحیح قطعات معیوب را نشان داده طوری که جای هیچ گونه شبهه یا اشتباهی را برای شما باقی نمی ماند.

مشخصات گوشی آیفون 7 پلاس

گوشی آیفون 7 پلاس در 7 سپتامبر 2016 در سان فرانسیسکو معرفی شد. این گوشی با داشتن پردازنده A10 Fusion اپل نسبت به سری های قبلی سریع تر بوده و از طرف دیگر از نظر مقدار مصرف انرژی بهینه تر عمل می کند.

از مهم ترین تغییرات صورت گرفته در آیفون 7 پلاس می توان به تغییر دکمه هوم از حالت فشاری به لمسی و همچنین حذف جک هدفون اشاره کرد. گوشی آیفون 7 پلاس دارای صفحه نمایش فول اچ دی 5/5 اینچی، حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 7 مگاپیکسلی است و از IOS ورژن 10 استفاده می کند.

گوشی آیفون 7 پلاس در رنگ های نقره ای، طلایی، مشکی، طلایی رزی و جت بلاک(مشکی پر کلاغی براق) موجود است و با شماره مدل های A1661، A1784 و A1785 درج شده بر روی قاب پشت گوشی، قابل شناسایی و تشخیص است.

تعمیرات گوشی آیفون 7 پلاس

تعمیر گوشی آیفون 7 پلاس

هدف از ایجاد این بخش، معرفی مجموعه آموزش هایی است که به منظور تعمیر آیفون 7 پلاس انجام می شوند. در این آموزش ها سعی شده است که همه مراحل کامل و با تصاویر مربوطه ارائه شوند تا شما به راحتی و در مدت زمان کوتاه بتوانید عملیات تعمیر گوشی آیفون 7 پلاس خود یا مشتریان خود را انجام دهید.

مشکلات رایج در تعمیرات آیفون 7 پلاس

  1. تعویض خشاب سیم کارت آیفون 7 پلاس
  2. تعویض مادربرد آیفون 7 پلاس
  3. تعویض باتری آیفون 7 پلاس
  4. تعویض دوربین عقب آیفون 7 پلاس
  5. تعویض دوربین جلو، سنسور مجاورت آیفون 7 پلاس
  6. تعویض کانکتور شارژ آیفون 7 پلاس
  7. تعویض صفحه نمایش آیفون 7 پلاس
  8. تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 7 پلاس
  9. تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 7 پلاس
  10. تعویض شیلد ال سی دی آیفون 7 پلاس
  11. تعویض دکمه پاور، دکمه ولوم و فلاش گوشی آیفون 7 پلاس
  12. تعویض قاب پشت گوشی آیفون 7 پلاس
  13. تعویض آنتن GSM و اسپیکر خارجی آیفون 7 پلاس
  14. تعویض ویبراتور آیفون 7 پلاس
  15. تعویض آنتن وای فای آیفون 7 پلاس
  16. تعویض دکمه هوم آیفون 7 پلاس
تعمیرات گوشی آیفون 7 پلاس

با وجود این آموزش ها، چنان چه هنوز سوال یا ابهامی دارید می توانید با ما تماس بگیرید یا که سوالات خود را در زیر پست ها، کامنت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا