تعمیرات سخت افزاری

11 مشکل رایج در تعمیرات آیفون 11 پرو | آموزش تعمیرات تخصصی آیفون 11 پرو

گوشی آیفون 11 پرو در کنار دو مدل مشابه خود یعنی آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس در سپتامبر سال 2019 منتشر شد. این گوشی هوشمند نسخه موفق آیفون XS است، به طوری که که شرکت اپل در ساخت آن سعی کرده است که همان ابعاد را حفظ کند اما با تعبیه یک دوربین عقب سه گانه محبوب و بسیار حرفه ای، آن را در لیست تاپ ترین گوشی های جهان قرار بدهد.

چنان چه تعمیرات موبایل علاقه مند هستید و دوست دارید که در زمینه گوشی های آیفون فعالیت داشته باشید، قبل از هر چیز نیازمند آموزش هستید؛ آموزش هایی که بتواند شما را از سطح مبتدی تا حرفه ای پشتیبانی کند. تعمیرات تخصصی آیفون شرکت این موبایل با ارائه آموزش های رایگان و مرحله مرحله، همراه و هم پای شما خواهد بود تا بتوانید در زمینه گوشی های آیفون، اطلاعات بیشتری را کسب کرده و به یک فرد حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید.

مشخصات گوشی آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی Super Retina XDR OLED بدون حاشیه، رزولوشن 2436 *1125، 4 گیابایت RAM، دوربین جلو 12 مگا پیکسلی و IOS 13 است.
از ویژگی های بارز این مدل گوشی ساخت اپل، باتری 3046 میلی آمپری آن است که همواره توسط یک شارژر فست 18 واتی یا یک شارژر بی سیم قابل شارژ است. دوربین عقب سه گانه آیفون 11 پرو نمونه دیگری از عظمت این گوشی می باشد. این دوربین از یک سنسور سه گانه 12 مگا پیکسلی تشکیل شده است که دارای لنزهای تله فوتو می باشد و می تواند تصاویری با زاویه فوق العاده گسترده ای را ثبت کند.

مشکلات رایج در تعمیرات آیفون 11 پرو

اگر بخواهیم در یک بند، تعمیرات آیفون را توضیح دهیم می توانیم بگوییم که کل تعمیرات آیفون از باز کردن گوشی و جدا کردن صفحه نمایش آن از شاسی آغاز می شود، سپس جدا سازی قطعه معیوب و جایگزاری یک قطعه سالم به جای آن و در نهایت با مونتاژ کل قطعات باز شده در مکان درست خود به پایان می رسد.
نکته مهم در تعمیرات تخصصی آیفون شناسایی درست مدل گوشی آیفون و تشخیص درست منشأ ایراد است. زیرا با وجود این دو، شما می توانید به سراغ تعمیرات تخصصی آیفون ما مراجعه کرده، از میان مدل گوشی های آیفون موجود، گوشی مورد نظر را انتخاب و در نهایت تعمیر قطعه خود را که در لیست تعمیرات ما قرار دارد یافته و همراه با ما گوشی آیفون 11 پرو خود را تعمیر کنید.
ما در این بخش، یازده مورد از تعمیرات تخصصی آیفون 11 پرو را آورده ایم و هر بخش را همراه با جزییات کامل شرح داده ایم تا بتوانید گوشی آیفون 11 پرو خود را به راحتی و در عرض چند دقیقه تعمیر کنید. توجه داشته باشید که برای ورود به هر بخش، بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

آنچه گفته شد!

تعمیرات سخت افزاری آیفون 11 پرو نیازمند آگاهی از مکان تک تک قطعات داخلی آیفون 11 پرو و نقش هر قطعه در عملکرد گوشی است. برای ورود به این حرفه، نیازمند آموزش های مختلفی در زمینه نحوه باز کردن گوشی آیفون و تعویض| تعمیر قطعه معیوب هستید. به همین دلیل، شرکت این‌موبایل با ایجاد آموزش های رایگان در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون می تواند راه گشای مسیر پیشرفت شما باشد.
لازم به ذکر است که در صورت تمایل، می توانید به صفحه مشکلات رایج تعمیرات آیفون 11 پرو مکس ما نیز مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا