تعمیرات سخت افزاری

تعویض خشاب سیمکارت آیفون 11 پرو | جداسازی خشاب سیمکارت iPhone 11 pro

جداسازی خشاب سیمکارت آیفون 11 پرو یکی از آسان ترین و ضروری ترین مهارت های استفاده از گوشی های هوشمند است. هر فرد دارنده این سری از گوشی ها باید نحوه جداسازی خشاب سیمکارت آیفون را بداند تا بتواند سیمکارت خود را تعویض یا در موارد خراب شدن خشاب سیمکارت مانند شکسته یا خم شدن خشاب یا حتی گم شدن آن بتواند یک خشاب جدید را جایگزین کند.

مرحله اول

قبل از باز کردن گوشی و اقدام برای تعویض کانکتور شارژ آیفون 11 پرو، نیاز است که حتماً گوشی آیفون خود را خاموش کنید. برای این کار باید دکمه پاور گوشی و یکی از دکمه های صدا را به طور هم زمان فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید تا دکمه “Switch off” بر روی گوشی شما ظاهر شود سپس آن را به سمت راست بکشید تا گوشی خاموش شود.

تعمیر کانکتور شارژ آیفون 11 پرو
تعمیر کانکتور شارژ آیفون 11 پرو
تعمیر کانکتور شارژ آیفون 11 پرو
تعمیر کانکتور شارژ آیفون 11 پرو
تعمیر کانکتور شارژ آیفون 11 پرو تعمیر کانکتور شارژ آیفون 11 پرو تعمیر کانکتور شارژ آیفون 11 پرو تعمیر کانکتور شارژ آیفون 11 پرو

مرحله دوم

سوزن مخصوص سیمکارت را بردارید. آن را در سوراخ مخصوص خشاب سیمکارت، واقع در سمت راست گوشی فرو کنید تا از جایش خارج شود. اکنون می توانید خشاب سیم کارت را کاملاً از گوشی جدا کنید.

تعمیر آیفون 11 پرو
تعمیر آیفون 11 پرو
تعمیر آیفون 11 پرو
تعمیر آیفون 11 پرو تعمیر آیفون 11 پرو تعمیر آیفون 11 پرو

آنچه گفته شد!

همانطور که مشاهده می کنید، شما در کمتر از یک دقیقه می توانید خشاب سیمکارت آیفون 11 پرو خود را خارج کرده و سیمکارت خود را تغییر دهید یا در صورت لزوم خشاب سیمکارت را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا