تعمیرات سخت افزاری

چطور مشکل عمل نکردن دوربین عقب آیفون 7 را برطرف نمائیم؟ | تعمیر آیفون 7 با مشکل دوربین

اگر دوربین عقب آیفون بعد از عیب یابی نرم افزاری و تعویض دوربین کار نکرد، این یک مشکل سخت افزاری است. در این جا ما به شما نحوه عیب یابی و رفع مشکل عمل نکردن دوربین عقب آیفون 7 و ایراد فلاش دوربین را آموزش می دهیم.

مرحله 1 تشخیص

گوشی را روشن نمائید، برنامه دوربین را اجرا کنید، می بینید که صفحه دوربین عقب، تاریک است. نور فلاش را تست کنید که کار نمی کند.

مرحله 2. عیب یابی

گوشی را باز کنید و مادربرد را بردارید. مقدار دیودی سایر پایه های کانکتور دوربین و ولتاژهای کاری دوربین عقب را اندازه گیری کنید. هر دو نرمال هستند.

نکته: غیر نرمال بودن انتقال دیتا دوربین عقب، ناپایداری ولتاژ، معیوب بودن آی سی درایور فلاش دوربین از دلایلی هستند که باعث عمل نکردن دوربین عقب و فلاش آن می شوند. چون هر دو مقدار تست دیود و ولتاژهای دوربین عقب نرمال هستند، باید آی سی درایور فلاش دوربین را عیب یابی کنیم.

آی سی درایور فلاش دوربین را بیرون بیاورید و پایه های روی برد را تمیز کنید. سپس مادربرد را جا بزنید و تست کنید. دوربین عقب به صورت معمول کار می کند.

مرحله 3. تعمیر 

یک آی سی درایور فلاش دوربین جدید، نصب کنید، سپس آن را جا بزنید و تست کنید، دوربین عقب و فلاش دوربین به درستی کار می کنند، و تعمیر گوشی به اتمام رسیده است.

برای رفع مشکل عمل نکردن دوربین عقب آیفون 7، لطفا ویدئوی زیر را تماشا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا