تعمیرات سخت افزاری

چطور مشکل بیس باند و عدم سرویس دهی در آیفون 7 پلاس را حل کنیم؟ | حل مشکل Baseband در iPhone 7 Plus

اگر در آیفون 7 پلاس، مشکل آنتن دهی ” No Service” ایجاد شود، ممکن است خطای عدم شناسایی سیم کارت (insert SIM) رخ دهد، با روشن کردن و تست گوشی، متوجه می شویم که در نوار وضعیت یک علامت هشدار ظاهر می شود، و بنابراین تأیید می شود که مشکل آنتن دهی به دلیل ایراد بیس باند است. احتمالات زیادی برای ایجاد مشکل در بیس باند وجود دارد. در اینجا ما به شما آموزش می دهیم که چگونه این مشکل را رفع کنید.

مرحله 1 عیب یابی

در مادربرد معیوب آیفون 7 پلاس می بینیم که خطای عدم وجود سیم کارت، ظاهر می شود. با عیب یابی، متوجه می شویم که این خطا مربوط به بیس باند گوشی است.

مرحله 2 تشخیص

بعد از مشاهده مادربرد می بینیم که آی سی تغذیه بیس باند تعویض شده است، و ایراد از آی سی تغذیه بیس باند نیست. دلایل دیگری که باعث مشکل بیس باند می شود عبارتند از: معیوب بودن آی سی RF، معیوب بودن کریستال بیس باند، معیوب بودنCPU بیس باند یا لحیم سردی CPU بیس باند. ما این قطعات را دقیق تر عیب یابی می کنیم.

مرحله 3 تعمیر

با استفاده از هیتر، کریستال بیس باند را بردارید. همچنین آی سی RF را عوض کنید. قبل از نصب آی سی RF جدید، پایه های روی برد را تمیز کنید.

مرحله 4 بررسی نهایی

مادربرد را سر هم نموده، گوشی را ریستور کنید. گوشی پس از ریستور، روشن می شود، بیس باند ریکاوری شده است، و تعمیر گوشی به اتمام رسیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکل بیس باند و عدم سرویس دهی در آیفون 7 پلاس، لطفا ویدئوی زیر را تماشا کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا