تعمیرات سخت افزاری

چطور مشکل آیفون 7 پلاس که در حالت ریکاوری گیر کرده است را برطرف کنیم؟

در اینجا یک آیفون 7Plus داریم که هنگام روشن شدن به صورت خودکار وارد حالت ریکاوری می شود. موقع ریستور کردن هم کد خطای آیتیونز بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. در این جا ما به شما نحوه عیب یابی این آیفون 7 پلاس که در حالت ریکاوری گیر کرده است را با تعویض هارد آن آموزش می دهیم.

مرحله 1 تست عملکرد

مادربرد را در شاسی قرار داده و فلت ها را وصل کنید. کابل منبع تغذیه DC را وصل کنید. گوشی را روشن نمایید. روی صفحه نمایش آیکون iTunes ظاهر می شود و گوشی در حالت ریکاوری قرار گرفته است.

مرحله 2 تشخیص

آیفون 7 پلاس را به رایانه متصل کرده و گوشی را ریستور کنید، کد خطای 9 ظاهر می شود (معمولا Error 9 توسط هارد خراب ایجاد می شود)، در مرحله بعد هارد را عیب یابی می کنیم.

مرحله 3 عیب یابی و تعمیر

صفحه نمایش را برداشته و مادربرد را بیرون بیاورید، با استفاده از هیتر و تیغ مخصوص، چسب دور هارد را بتراشید. حرارت را به طور یکنواخت روی آی سی هارد بگیرید تا به وسیله آچار آی سی بتوان آن را از مادربرد جدا کرد.

خمیر فلاکس اضافه کنید و قلع پایه ها را با هویه و سیم قلع کش جمع کنید، سپس بقیه چسبها را با هویه از بین ببرید و بُرد را با تینر تمیز کنید.

هارد جدید را با هیتر بچسبانید (باید اطلاعات هارد قدیمی را در هارد جدید پروگرام کنید).

مرحله 4 سر هم نمودن گوشی و تست

بعد از خنک شدن، مادربرد را سر هم کنید، گوشی را برای ریستور کردن به کامپیوتر وصل کنید. گوشی به طور کامل ریستور شده و به طور معمول روشن می شود و باید اکتیو شود. بنابراین مشکل رفع شده است.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد رفع مشکل آیفون 7 پلاس که در حالت ریکاوری گیر کرده است، لطفا ویدئوی زیر را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا