تعمیرات سخت افزاری

مشکلات رایج در تعمیرات آیفون 11 پرو مکس| مشکلات رایج در تعمیرات iPhone 11 pro max

آیفون 11 پرو مکس بزرگترین و قدرتمند ترین گوشی ساخت اپل است، به طوری که در بخش های مختلف آن سعی شده است از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شود. تعمیرات آیفون 11 پرو مکس از نیازهای ضروری برای دارندگان این سری از گوشی های آیفون می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل در گوشی آیفون، بتوان آن را دوباره سالم و کارامد در اختیار داشت.
ما در این صفحه، در باره ده مشکل رایج در تعمیرات آیفون 11 پرو مکس بحث خواهیم کرد و برای هر مشکل، آموزش های روان و مرحله به مرحله ای آماده کرده ایم. در این آموزش ها برای شما شرح می دهیم که هر ایراد آیفون 11 پرو مکس مربوط به چه بخشی از گوشی بوده و مهم تر از آن چگونه می توان آن بخش یا قطعه را تعمیر یا تعویض کرد. چنان چه با وجود این آموزش ها، به کمک نیاز داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

تعویض خشاب سیمکارت آیفون 11 پرو مکس

تعویض خشاب سیمکارت آیفون 11 پرو مکس ساده ترین بخش تعمیرات آیفون 11 پرو مکس است که معمولاً در مواقع گم شدن خشاب، شکسته شدن یا خم شدن آن لازم می شود.

تعویض خشاب آیفون 11 پرو مکس

تعمیر Taptic engine آیفون 11 پرو مکس

Taptic engine یا ویبراتور آیفون 11 پرو مکس، بخش ویبره گوشی را بر عهده دارد. چنان چه متوجه شده اید که ویبره گوشی شما از کار افتاده است و نیازمند تعمیر است، توصیه می کنیم که به بخش تعویض ویبراتور آیفون 11 پرو مکس از سری آموزش های تعمیرات آیفون 11 پرو مکس ما مراجعه کرده و نحوه تعویض مرحله به مرحله  آن را فرا بگیرید.

تعویض ویبراتور آیفون 11 پرو مکس

تعمیر مادربرد آیفون 11 پرو مکس

افتادن گوشی در آب یک اتفاقی رایج برای گوشی ها می باشد و این خرابی ممکن است برای گوشی آیفون 11 پرو مکس نیز بیفتد، مادربرد آن خراب شود و نیازمند تعمیر باشد. آموزش تعمیر مادربرد آیفون 11 پرو مکس به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید این قطعه مهم گوشی را تعمیر کنید.

تعویض آیفون صفحه نمایش 11 پرو مکس

در ادامه تعمیرات آیفون 11 پرو مکس، نحوه تعویض صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس را داریم  که می تواند به شما کمک کند تا صفحه نمایش شکسته یا خراب شده گوشی آیفون خود را تعویض کنید.

تعویض ضفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس

تعویض دوربین عقب آیفون 11 پرو مکس

وجود ایراداتی چون تار شدن عکس ها، شکسته شدن دوربین عقب و غیره علامت آنست که دوربین عقب آیفون 11 پرو مکس خراب شده و نیازمند تعمیر است، این کار به راحتی و با کمک بخش تعمیرات آیفون 11 پرو مکس ما قابل انجام است.

تعویض دوربین جلوی آیفون 11 پرو مکس

تعویض دوربین جلوی آیفون 11 پرو مکس از دیگر راه حل های رایج در تعمیرات گوشی آیفون 11 پرو مکس است که در هنگام از کار افتادن دوربین جلو و کار نکردن بخش تشخیص چهره انجام می شود. 

تعویض اسپیکر خارجی آیفون 11 پرو مکس

صدای آلارم، صدای زنگ، گوش دادن به موسیقی و غیره توسط قطعه ای به نام اسپیکر خارجی آیفون 11 پرو مکس ایجاد می شوند. در شرایطی ممکن است که این قطعه آسیب ببیند و هیچ گونه از صداهای گفته شده از گوشی شما دریافت نشود یا اگر صدایی شنیده شود، همراه با نویز باشد. در این حالت، ما به شما توصیه می کنیم که به سراغ تعمیرات آیفون 11 پرو مکس ما، بخش آموزشی تعویض اسپیکر خارجی بروید تا بتوانید این ایراد و مشکل را رفع کنید.

تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس از بخش های رایج در تعمیرات  گوشی های آیفون است که خرابی خود را با علایمی چون شارژ نشدن گوشی، خالی شدن سریع شارژ و غیره نشان می دهد.

تعویض کانکتور شارژ آیفون 11 پرو مکس

چنان چه، گوشی آیفون 11 پرو مکس خود را به برق وصل کرده اید، گوشی شارژ نمی شود، به کامپیوتر وصل می کنید، کامپیوتر نمی تواند آن را شناسایی کند، چک می کنید و میبینید که کابل شارژ سالم است. در این حالت شما نیازمند تعمیرات آیفون 11 پرو مکس هستید تا بتوانید کانکتور آیفون 11 پرو مکس خود را تعویض کنید.

جدا سازی کانکتور شارژینگ آیفون 11 پرو مکس

تعویض شاسی آیفون 11 پرو مکس

شاسی گوشی قاب نگهدارنده کل اجزای گوشی است. به همین دلیل شکسته شدن و خم شدن آن به بخش های دیگر گوشی نیز صدمه می زند و باید هر چه سریع تر تعویض شود. ما در این آموزش جداسازی شاسی گوشی آیفون 11 پرو مکس را داریم که به شما کمک می کند تا بتوانید کل قطعات گوشی آیفون 11 پرو مکس خود را از شاسی جدا کرده و آن ها را دوباره بر روی یک شاسی جدید و سالم نصب کنید.

سخن آخر!

در نهایت، با وجود این ده آموزش از تعمیرات آیفون 11 پرو مکس، یاد خواهید گرفت که چگونه ایرادیابی کنید، همچنین با وجود یافتن هر ایراد چگونه بتوانید قطعه معیوب گوشی آیفون 11 پرو مکس را جدا کرده و آن را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا