تعمیرات سخت افزاری

عیب یابی اپل آیفون 7 | تعمیرات آیفون 7

در اینجا، برخی از مشکلات رایج و روش حل آنها در آیفون 7 را ارائه خواهیم کرد. اطمینان حاصل کنید که این صفحه را نشانه گذاری می کنید تا در آینده هر وقت که به کمک آن نیاز داشتید، به راحتی آن را پیدا کنید.

صفحه نمایش پاسخ نمی دهد.

صفحه نمایش روشن است، اما تاچ صفحه عمل نمی کند.

دستگاه باید ری استارت شود.

اگر صفحه نمایش مشکلی ندارد، اما پاسخ نمی دهد، ممکن است هنگ کرده باشد و باید ری استارت شود. دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه پایین نگه دارید تا صفحه خاموش شود. سپس دکمه پاور را فشار دهید تا دستگاه روشن شود.

دوربین کار نمی کند.

  1. برنامه دوربین کار نمی کند و یا فقط صفحه سیاه را نشان می دهد.
  2. نرم افزار آسیب دیده است.

برنامه دوربین ممکن است آسیب دیده باشد. سعی کنید از اپل استور، برنامه های مختلف دوربین را دانلود کنید. راه دیگر برای حل این مشکل این است که تمام داده ها را ذخیره کرده (بک آپ بگیرید) و آیفون 7 را به تنظیمات کارخانه بازگردانیم.

3. دوربین معیوب است.

اگر این کارها جواب ندادند، ممکن است دوربین آسیب دیده باشد. در این وضعیت، دوربین را برای تعمیر به تعمیرکار بدهید.

آیفون 7 شارژ نمی شود.

1- دستگاه هنگامی که از طریق شارژر به برق وصل می شود، شارژ نمی شود.

2- باتری معیوب است.

باتری دستگاه ممکن است معیوب باشد و ولتاژ کافی برای انتقال در حد معین فراهم نکند. هنگامی که ولتاژ باتری کمتر از حد آستانه باشد، دستگاه به هیچ وجه نمی تواند از باتری، شارژ بگیرد. سعی کنید از راه حل های موقت برای شارژ دستگاه استفاده کنید و یا باتری را تعویض کنید که یک راه حل دائمی است.

3. خرابی پورت شارژ

اگر پورت شارژ خراب شود، باید تعویض گردد.

4- حل مشکل مادربورد

دکمه پاور پاسخ نمی دهد.

گاهی اوقات دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه نگه می دارید و دستگاه خاموش نمی شود. اگر این اتفاق افتاد، سعی کنید همزمان دکمه کم شدن صدا را با دکمه پاور نگه دارید. 10 ثانیه صبر کنید، اکنون صفحه نمایش باید خاموش شود. برای روشن کردن دستگاه دوباره دکمه پاور را فشار دهید.

دیجیتایزر صفحه لمسی آسیب دیده یا کار نمی کند.

اگر دیجیتایزر صفحه لمسی آسیب ببیند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. اگر عمل نمی کند ویدئوی آموزشی گام به گام تعمیر صفحه نمایش تاپ آیفون 7 را تماشا کنید و سپس خودتان مشکل را حل کنید.

آدرس لینک ویدئوی آموزشی: ….

شارژ باتری به سرعت تخلیه می شود.

  1.  باتری پس از استفاده مداوم، فرسوده می شود، این یک پدیده طبیعی است.
  2.  برنامه های در حال اجرا در پس زمینه می تواند به سرعت شارژ باتری را خالی کند. اطمینان حاصل کنید که وقتی از آیفون 7 خود استفاده می کنید، تمام برنامه ها و بازی ها بسته هستند. وقتی که از آیفون 7 استفاده نمی کنید و در نزدیکی منابع اینترنت هستید، وای فای و موقعیت یابی مکانی گوشی را خاموش کنید، گوشی همواره به دنبال جستجوی وای فای و مکان یابی است و شارژ باتری شما را می خورد. کاهش روشنایی نور صفحه نیز به صرفه جویی انرژی باتری کمک می کند.
  3. باتری معیوب است.

اگر برنامه ها بسته و تغییر تنظیمات آیفون 7 کار نمی کند، باتری ممکن است معیوب باشد. برای تعویض باتری قدیمی از راهنما کمک بگیرید.

دکمه هوم عمل نمی کند.

  1. دکمه هوم پاسخی نمی دهد و یا وجود ندارد. هنگامی که نمی توان دکمه را فشار داد، ممکن است چیزی زیر آن گیر کرده باشد. برای حل این مشکل، دکمه را بردارید و مطمئن شوید که شیئی در زیر آن گیر نکرده باشد. ممکن است لازم باشد ناحیه زیر دکمه را پاک کنید. هنگامی که به اندازه کافی آن قسمت را تمیز کردید، دکمه در جای خود با دقت انداخته، فیت کنید. اگر دکمه باز هم قادر به استفاده نیست، باید تعویض شود.
  2. عملکرد اثر انگشت کار نمی کند. در واقع، با تماشای این ویدئو می توان 80% این مشکل ها را بر طرف کرد.

دکمه هوم گم شده است.

اگر دکمه هوم گم شده باشد، باید تعویض شود. لطفا توجه داشته باشید که بعد از تعویض با دکمه جدید، عملکرد تاچ آی دی شما از دست خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا