بررسی گوشیهای شیائومی

بررسی سخت افزاری شیائومی Mi A3

سری Mi A محبوب ترین سری رابط کاربری اندورید وان در سراسر جهان است. شیائومی Mi A3 به عنوان عضو تازه خانواده سری Mi A کارایی نامحدودی را ارائه می کند. اخیرا، شیائومی با پخش ویدئویی از بررسی سخت افزاری Mi A3 رونمایی کرد تا کاربران از جزئیات قطعات داخلی دستگاه مطلع شوند. در ادامه با دقت به بررسی قطعات گوشی می پردازیم.

بررسی سخت افزاری Mi A3 با خاموش کردن دستگاه و جدا کردن خشاب سیم کارت شروع می شود. بعد از باز کردن قاب پشت گوشی، برد اصلی و برد زیری مشاهده می شوند، که به ترتیب در قسمت بالا و پایین گوشی قرار دارند.

پس از باز کردن قاب برد اصلی از بالای گوشی، ماژول دوربین عقب، مشاهده می شود. ماژول دوربین شامل سه دوربین به نام های دوربین با زاویه دید فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین با وضوح بالا 48 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، است.

در تصویر بالا، سی پی یو اسنپدراگون کوالکام 665 مشاهده می شود. پردازشگری که در رده عملکرد گوشی های سری Mi A3، بهترین است. در مقایسه با سی پی یو اسنپدراگون 660 کوالکام، این تراشه تجربه های کاربری پیشرفته تری ارائه می دهد، 20٪ در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و سرعت پردازش آن دو برابر شده است.

تصویر بالا یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. در این دوربین چهار پیکسل را در یک پیکسل ترکیب می کند و برای کاربران امکان گرفتن سلفی واضح را فراهم کند.

Mi A3 تجربیات صوتی ارزشمندی ارائه می دهد. قاب اسپیکر آن 0.915cc است و صدای اسپیکر این گوشی قوی است که توسط گوشی های هوشمند PA یا سیستم هوشمند آدرس پذیر تقویت می شود. همچنین پورت هدفون دستگاه  3.5 میلی متر است.

باتری Mi A3 بزرگ و قابل شارژ است که از نوع mAh 4030 است و به اندازه دو روز شارژ دارد. بزرگترین ظرفیت باتری در سری Mi A است. این باتری ساعت ها کار می کند و کاربران بدون هیچ نگرانی می توانند از آن استفاده کنند! نتایج تست نشان می دهد که با استفاده از این باتری به مدت 20 روز، گوشی روشن می ماند، 30 ساعت تایم مکالمه و 13 ساعت تایم بازی دارد.

تکنولوژی این باتری از نوع Quick ™ Charge 3.0 است و از طریق پورت USB Type-C به اندازه 18 وات سریع تر شارژ می شود. در صورت نیاز به شارژ سریع، می توان گوشی را به سرعت شارژ نمود.

سنسور فینگرپرینتMi A3  داخل صفحه نمایش است. آنلاک و ذخیره سازی اطلاعات اسکن فینگرپرینت به واسطه استفاده از محدوده حسگر لیزری و یک لنز اپتیک میکرو با قابلیت حس کردن پیکسل­هایی در ابعاد 7.2 میکرومتر بهبود یافته است. این حسگر همچنین در شرایط سخت مانند نواحی با نور خیلی زیاد، دمای کم و با انگشتان خشک، عمل می کند.

در شکل بالا، تصویری از باز کردن کامل (کالبد شکافی کامل) قطعات Mi A3، آورده شده است. با بررسی سخت افزاری در گوشی های سری Mi A3 ، کاملا مشخص می شود که در زیر قاب گوشی، قطعات پیشرفته و قدرتمند زیادی وجود دارد. که دقیقاً با این قطعات، تمام محدودیت های و کاستی های گوشی از بین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا