بررسی گوشیهای شیائومی

بررسی درون سخت افزاری Redmi Note 8 Pro

گوشی های سری Redmi Note 8 Pro از اولین مواردی بوده است که با  بررسی سخت افزاری شناخته شده است. در اولین مدل های گوشی میان رده ممتاز از آی سی Helio G90T MediaTek استفاده شده است. همچنین اولین گوشی بوده است که در آن از سنسور64  مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ GW1 استفاده می شود. سنسور اصلی آن شامل چهار دوربین است. در بررسی سخت افزاری این گوشی، دوربین های عقب و دوربین سلفی، بررسی می شود. در گوشی Note 8 Pro از یک فن آوری کولینگ مایع استفاده می شود که در گوشی های هوشمند محبوب گیمینگ وجود دارد.

در تصویر بالا، رم هاینیکس مشاهده می شود. شرکت SK Hynix  یک تامین کننده نیمه هادی مموری از آی سی های با حافظه دسترسی تصادفی (DRAM) و آی سی های مموری فلش در کره جنوبی است. آی سی تعذیه کوالکام نیز حضور دارد که از QC 3.0 همراه با شارژ MTK پشتیبانی می کند.

این گوشی مجهز به قابلیت های زیر است:

1- دوربین اصلی64 مگاپیکسلی با قابلیت دیده شدن چهار تصویر

2- دوربین با زاویه دید فوق عریض 8 مگاپیکسلی

3- دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی

4- دوربین ماکرو2 مگاپیکسلی

پک Redmi Note 8 Pro شامل یک نمایشگر ال سی دی 6.53 اینچی IPS ضد خش ضد آب است. این پک از رزولوشن فول اچ دی به همراه وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل پشتیبانی می کند و نسبت صفحه نمایش آن 91.4٪ است. پایگاه داده TUV Rheinland، این اطمینان را می دهد که اشعه های مضر آبی رنگ موجود در صفحه نمایش پک مذکور، فیلتر هستند. قسمت های جلو و عقب گوشی توسط پنج پنل  گلس گوریلا  محافظت می شوند. در پک این گوشی، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که دارای قابلیت شارژ سریع 18 وات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا