تعمیرات سخت افزاری

افزایش ظرفیت حافظه آیفون 7 پلاس از 32 گیگابایت به 256 گیگابایت | ارتقاء هارد آیفون

اگر ظرفیت حافظه گوشی آیفون تان زیاد باشد، دیگر نگران پر شدن حافظه گوشی تان نخواهید بود. امروزه حافظه های 16 گیگا باید و 32 گیگا بایت و شاید 64 گیگابایت، ظرفیتهای کمی محسوب می شوند و بعد از مدتی با مشکل کمبود حافظه گوشی مواجه می شویم. از طرفی گوشیهای آیفون قابلیت نصب حافظه خارجی را نیز ندارند. آیا راهی برای افزایش فضای ذخیره سازی آیفون وجود دارد؟ در اینجا ما به شما یک روش مطمئن برای افزایش ظرفیت حافظه آیفون 7 پلاس از 32 گیگا بایت به 256 گیگابایت را آموزش می دهیم.

مرحله 1 تست عملکرد

گوشی را روشن کنید. با تست گوشی متوجه می شویم که تمام عملکردهای آیفون به صورت معمول است و تأیید می کنیم که ظرفیت حافظه آیفون 32 گیگا بایت است.

نکته: قبل از شروع به کار حتما از اطلاعات گوشی Back Up تهیه کنید.

حال گوشی را خاموش کرده و آن را باز کنید.

مرحله 2 هارد گوشی را بردارید

مادربرد را بیرون بیاورید، چسب مشکی دور هارد را حرارت دهید و سپس با تیغ مخصوص آن را بتراشید. بعد از آن هارد را حرارت دهید، سپس با دقت با آچار آی سی هارد را از مادربرد جدا کنید.

خمیر فلاکس اضافه کنید و قلع پایه ها را با هویه تمیز کنید، سپس اضافه قلع باقیمانده روی پایه های هارد را  با سیم قلع کش جمع کنید. سپس هارد را نیز با یک برس نرم و تینر آن را تمیز کنید.

مرحله 3 انتقال داده ها

اطلاعات هارد اصلی را با استفاده از پروگرامر به هارد جدید (با ظرفیت256 گیگابایت) انتقال دهید. بررسی کنید که آیا داده ها به درستی پروگرام شده است یا خیر.

مرحله 4 هارد جدید را سر هم کنید

به پایه های آی سی هارد روی مادربرد خمیر فلاکس اضافه کنید، هارد جدید را با دقت تنظیم کرده و با استفاده از هیتر آن را نصب کنید. سپس به مدت 5 دقیقه اجازه دهید که مادربرد خنک شود.

مرحله 5 ریستور کردن گوشی و تست

مادربرد را سر هم کرده و گوشی را ریستور کنید. سپس گوشی را روشن کرده و تست کنید. همه عملکردها به درستی کار می کنند و ظرفیت حافظه آیفون با موفقیت به 256 گیگابایت افزایش یافته است. اکنون می توانید اطلاعات بک آپ گرفته شده را به گوشی بازگردانید.

برای افزایش ظرفیت حافظه آیفون 7 پلاس از 32 گیگابایت به 256 گیگابایت، لطفا ویدئوی زیر را تماشا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا